Rakkaus Raamattuun

Jesus said to him, “I am the way, the truth, and the life. No one comes to the Father except through me." (Joh. 14:6)

Rakkaus Raamattuun

Jesus said to him, “I am the way, the truth, and the life. No one comes to the Father except through me." (Joh. 14:6)

Ilo

Vedenpaisumus teki tehtävänsä. Herra halusi tuhota luomastaan maailmankaikkeudesta kaikki ihmisistä johtuneet tuhoavat voimat.

Yaldabaothin pojat 1(2)


5.10.2021




1. Moos. 6:1-4
1 Kun ihmiset alkoivat lisääntyä maan päällä ja heille syntyi tyttäriä,
2 jumalien pojat huomasivat, että ihmisten tyttäret olivat kauniita, ja he ottivat näistä vaimoikseen keitä halusivat.

Ralf K. on sanonut: ”Kun taivaassa oleva yhtyy maailmassa olevaan, niin syntyy uutta elämää”. Näin oli oltava, koska Jahve ja sielut halusivat, että kaikilla on perhe taivaassa. Tämä on mahdollista ja se perustuu Isä meidän rukoukselle: se, mikä pätee maailmassa, pätee myös taivaassa. Olen kirjoittanut asiasta blogissani Herra ja minä 7(7) seuraavasti:

Tämä hetki maailmassa yhdistyy toiseen samaan hetkeen taivaassa. Mitä siitä muodostuu? Uutta elämää. Herra puhui joskus, että jos sielujen yhtyminen tapahtuu täydellisesti, niin siitä syntyy enkelilapsi. Sielujen yhtyminen on täydellistä, kun he ovat yhteisyyskumppaneita. Yhteisyyskumppanit ovat aina eri sukupuolta. Yhtyminen tapahtuu näkymättömissä, taivaassa.

Tässä nimenomaisessa tapauksessa on niin, että näkymättömissä olevat ”jumalan pojat” (the rulers of Yaldabaoth) eli pahaa henkivaltaa edustavat henget yhdistyivät maailmassa oleviin naisiin. ”Jumalan pojilla” ei ollut sielua – nehän oli paholainen saanut aikaan. ”Jumalan pojat” eivät edes kyselleen näiltä naisilta, sopiiko se heille, vrt. jae 2.

Jahve joutui sallimaan tämän jossakin määrin. Sillekin oli rajansa. Tapahtumien seurauksena paholaisen hallitsijat (the rulers of Yaldabaoth), jotka olivat kaikki henkiä, sidottiin kahleilla ja heitettiin pimeyteen. Ne on jo sammutettu pois. Entä heidän jälkeläisensä? He hukkuivat ja kuolivat vedenpaisumuksessa, jossa vastaavasti Nooa pelastui ja hänen perheensä.

Miksi vedenpaisumus tuli? Paholaisen poikien kaikissa jälkeläisissä oli pahuuden voimat valloillaan ja maa oli täynnä väkivaltaa. Tiedä se, että niiden jälkeläiset olivat aina sieluttomia. Herra halusi tuhota luomastaan maailmankaikkeudesta kaikki sitä tuhoavat voimat.

Miten lapsi saa alkunsa äidin kohdussa? Jahve yhdistää sukusolut. Hän on siis yhdistänyt myös jumalan (Yaldabaothin) poikien eli pahaa henkivaltaa edustavien henkien ja ihmisen (naisen) sukusolut. Tämä on johtunut paholaisen peukalon jäljestä Jahven suuressa suunnitelmassa. Jahven oli suostuttava siihen, koska muuten ihminen ei olisi voinut lisääntyä taivaassa. Paholainen on käyttänyt kaikki valttikorttinsa jo hyvin aikaisessa vaiheessa, jolloin Jahve teki päätöksensä tuhota maailma vedenpaisumuksessa. Se oli raju toimenpide, mutta välttämätön. Jahve ei sallinut tällaista toimintaa enää pahoilta hengiltä vedenpaisumuksen jälkeen.

Yaldabaoth, jota kutsumme paholaiseksi, pystyi luomaan vain miespuolisia henkiä. Siksi he tarvitsivat ihmisten tyttäriä jatkaakseen sukuaan. Kun sieluton miespuolinen, paholaisen luoma olio, yhtyi ihmiseen, he tarvitsivat ehdottomasti naisen, joka lapsen kantaa. Tämä lapsi pystyi olemaan vain jäljitelmä Jahven luoduista. Maailmaan syntyi lapsi, jolla ei ollut sielua.

Ralf K. kertoo: ”Näihin päiviin asti on ollut niin, että sieluton mies ja sieluton nainen ovat saaneet lapsen, jolla ei ole sielua. Mutta jos lapsi haluaa tulla uskoon myöhemmin, niin hän saa kyllä sielun. Sama koskee miestä ja naista, jos he tulevat uskoon. Sirkkaa vaivaa ajatus, että maailmaan syntyy koko ajan sieluttomia ihmisiä. Tämä ei ole enää ongelma, koska hän halusi, että sieluttomat ihmiset eivät enää pysty hankkimaan lasta, koska en yhdistä sukusoluja toisiinsa.”

Sitten ihminen alkoi käyttää tätä samaa menetelmää hyödykseen, huolimatta siitä, että hyvin tietävät Jahven/Ralf K:n mielipiteen tästä asiasta. Kunnes tuli toinen ihminen, jolla oli valta kieltää koko touhu. Vaikka miehellä olisi sielu, niin määräävä tekijä on nainen. Jos naisella ei ole sielua ja paha henkivalta (ihminen pahoine henkineen) haluaa, niin nainen voi joutua sitoutumaan heidän toiveeseensa. Tässä tapauksessa nainen on sitoutunut noudattamaan pahan henkivallan tahtoa, jolla on jokin ylempi hierarkkinen asema. Nyt sitten tämä tilanne saadaan lopetettua, koska piti tulla ihminen (joku muu kuin Ralf K.), joka näkee ongelman ja haluaa, että sieluttomien ihmisten lisääntyminen lopetetaan. Tämä siksi, että heidän sisimpänsä murheellinen tila ei voi parantua, jos he eivät huoli sielua. Olen sanonut, että kaikki ihmiset pelastuvat iankaikkiseen elämään. Miksi en hyväksy enempää sieluttomia ihmisiä? Siksi, että heidän sisimpänsä on kuollut ja se näkyy myös maailmassa sotina, tuhona, ihmisten väärinkäytöksinä, pahana olona, vaikeuksina, kaikenlaisessa pahassa. Maailman pahuudelle pitää laittaa stoppi. Sen aika on nyt.

Miksi halusin, että lapsia ei enää synny näille sieluttomille ihmisille? Olen yli vuoden ollut tietoinen heidän ajatuksistaan, sanoistaan ja teoistaan. Minua välillä lähes oksettaa heidän sisimpänsä tila. Välillä minua paleltaa ja vapisuttaa heidän läsnäolonsa. En pysty kuuntelemaan heitä kauan. Näen sieluni silmillä heissä käärmeen kielen, pirun sarvet, torahampaat, ruumiin ja silmien pimeyden, kaikenlaista. Pahimmassa tapauksessa heissä ei näy minkäänlaista katumusta tai tunnetta omasta vastuustaan vääryyden teoissa. Osa heistä uskoo olevansa oikeassa siinä, että eivät ole tehneet mitään väärää kenellekään. En halua sallia, että viaton lapsi joutuu tällaiseen perheeseen. Hän ei saisi hyvän elämän edellytyksiä tällaisessa perheessä.

Kun olen kirjoittanut kaiken tämän, eteeni tulee mies, jonka sydän on murskattu viisi kertaa. Hänellä ei ole ollut koskaan sielua, mutta hän haluaakin uskoa Herraan. Innostun niin paljon, että kyllästymiseni ja väsymykseni hiipuvat saman tien pois. Tiedän, että koko taivas riemuitsee kanssani. Ralf K. on joskus sanonut, että ei ole toivottomia tapauksia. Aina on toivoa. Hallelujaa Herralle ja hengille, jotka työn tekivät. Minun ei tarvinnut sanoa mitään. Hän kääntyi ihan itse. Voit uskoa siihen, että me Ralfin kanssa jatkamme taisteluamme kaikkien pelastamiseksi, mutta jos on sieluton, eikä sielua huoli, niin emme halua pakottaa ketään taivaan valtakuntaan.

Jahven suuressa suunnitelmassa on tietenkin kompromisseja paholaisen kanssa. Sitä väännettiin kauan. Kaikki ei ollut hyvää, mutta Herralla on kyllä keinonsa kaikkeen. Jahve ja kaikki sielut hyväksyivät sopimuksen. Näillä on menty tähän päivään asti. Muistakaahan se, että Jeshua voitti paholaisen jo 2000 vuotta sitten. Sen jälkeen alkoi ihmisen luulot omasta herruudestaan. Ihminen halusi hallita yksin, mutta se ei onnistunut. Ihminen valitsi paholaisen Jahven sijaan. Ihminen syyttäisi niin mielellään Jahvea kaikesta, mutta muistanet mitä sanoo 1. Moos. 1. ja 2. luku? Ihmiselle annettiin valta hallita maailmaa… ja varjella sitä. Ihminen ei ole varjellut Jahven luomakuntaa, ihmisistä puhumattakaan. Siispä tämä sopimus on epäpätevä. Ihminen ei ole pitänyt kiinni sopimuksesta, vaan sopimus on siten rauennut. Nyt alkaa Ralf K:n aika, aamen.

Mietin myös vielä sitä, että itse asiassa myös sopimus paholaisen kanssa on mielestäni rauennut, koska se meni yli sopimuksen Jeshuan pahoinpitelyssä. Mitä tehdään maailmankaikkeuden alussa olleelle paholaiselle? Se on jo tulisessa järvessä, mutta se on ikuinen henki. Miten ikuisen hengen saa koko maailmankaikkeudesta pois? Siltä on jo viety sen voimat. Sopimus sen kanssa on rauennut jopa 1000-vuotisen valtakunnan osalta. Ralf K. vahvisti, että tämä on iankaikkinen tosiasia. Ylistys Herralle!

Ajattelen vielä sitäkin, että ”naamarit” (Martti Lutherin nimitys egostamme) ovat tehneet syntiä, mutta sielut ovat synnittömiä. Kehomme, ulkoinen olemuksemme, kuolee maailman mullistuksissa, kun tämä maailma loppuu. Kun nousemme taivaaseen, saamme uuden ruumiin (uusi taimi). Tarvitseeko siis maallisen itsemme uskoa Herraan Jeshuaan, kun ajattelee, että sielut taivaassa ovat toki synnittömiä? He totisesti uskovat Häneen. Maallinen minähän on kuollut, eloton, vain kuin naamari itsessään. Näen näyn, jossa shakkinappulat kaadetaan. Peli on ohi.

Sitten minua kehotetaan miettimään, mitkä ovat kaksi muuta tapausta, missä ihminen on rikkonut Jahvea vastaan. Kymmenen käskyä on ilman muuta tällainen. 2. Moos. 19:5 on kolmas tapaus ja uskon, että niitä on kenties vielä enemmänkin?

Jos te nyt kuuntelette minua ja pidätte minun liittoni, niin te tulette olemaan kansojen joukossa minun oma kansani. Koko maailma on minun.

King James käännöksessä on käytetty sanaa obey, mikä tarkoittaa – ei vain kuuntelemista – vaan tottelemista, noudattamista.

2. Moos. 19:8 Ja koko kansa vastasi yhtenä miehenä: "Me teemme kaiken, mitä Herra käskee." Mooses vei kansan vastauksen Herralle.

Muistakaa se Raamatun sana, että silmänräpäyksessä tiedämme koko totuuden, kun sen aika on. Nyt pitää minun ja sinun vain malttaa odottaa ja luottaa Ralf K:hon. Miksi Herralta kestää 2000 vuotta ennen kuin taivas tulee maan päälle? Mitä luku 2000 ilmentää numerologiassa? Numero kaksi tarkoittaa ainakin sitä, että Messias yhdistyy yhdeksi seurakuntansa kanssa. Hän yhdistää kansansa yhdeksi. Kaikille sieluttomillekin on sielu taivaassa valmiina. Ykseys toteutuu nyt parhaalla mahdollisella tavalla. Siinä ei pahalla henkivallalla ole enää mitään osuutta. Mitä numero 1000 symboloi? Sitä pidetään absoluuttisena täydellisyyden lukuna, koska 1000 on luvun 10 kuutio (10 x 10 x 10). Jahve muistaa tekemänsä liiton ihmisen kanssa iankaikkisesti. Hän on laupias, uskollinen ja armosta rikas kaikille – sitä numero tuhat tarkoittaa – huolimatta siitä, että ihminen on pettänyt Jahven luottamuksen. Jahve ei voi luontoaan kieltää, vaikka ihminen kehossaan on kelvoton.

Mieleeni tulee vielä yksi tuhatluku. Se on 1000-vuotinen valtakunta. Mielestäni tämä voisi tarkoittaa sellaista aikakautta, jolloin Ralf K. näyttää meille minkälaista olisi ollut, jos vain Jahve olisi saanut hallita yhdessä ihmisen kanssa. Siitä tulee mahtavaa! Tiedä se, että kun Ralf K. kirjoittaa lakinsa sydämiimme ja mieliimme, niin hänen lakinsa ei ole vaikea noudattaa. Me tiedämme silloin täysin sisimmässämme, mitä tarkoittaa Jeshuan rakkauden kaksoiskäsky ja kymmenen käskyä ilman, että meidän täytyy yhtään ponnistella. Niin itsestään selvää se on. Miksi tämä tuli mieleeni? Siksi, että siitä on jo 2000 vuotta, kun Jeshua syntyi ja kun otetaan mukaan 1000-vuotinen valtakunta, niin saamme luvun 3000. Mitä numero kolme symboloi? Se sopisi hyvin tähän asiayhteyteen, vrt. http://www.kolumbus.fi/gematria/lukuja.htm.


...jatkuu seuraavalle sivulle

Peli on ohi. Sielusi odottaa taivaassa Jahven torven soittoa.