Rakkaus Raamattuun

Jesus said to him, “I am the way, the truth, and the life. No one comes to the Father except through me." (Joh. 14:6)

Rakkaus Raamattuun

Jesus said to him, “I am the way, the truth, and the life. No one comes to the Father except through me." (Joh. 14:6)

Ilo

Videota ei löydy

Video: https://youtu.be/n-I6CPwotFU
”If a dead person inherits the living, the living will not die and the dead will come to life” -
Jos kuollut perii elävän (sielun), elävä (sielu) ei kuole ja kuollut (ihminen) herää elämään.
Filippuksen evankeliumi/The Nag Hammadi Scriptures

Sieluttomat ihmiset 1(2)


5.10.2021




Mikä on sieluton ihminen? Se tarkoittaa ihmistä, jolla ei ole henkeä eli hän on hengetön, kuollut.

Pietarin Ilmestyksessä sanotaan: ”Not every soul is of the truth or of immortality”.

On sieluja, jotka ovat kuolemattomia, koska Jahve loi heidät. Mutta on myös kuolevaisia ihmisiä, joita Jahve ei luonut ja jotka jopa tietävät sen. Heidän äitinsä on tehnyt sydämen sopimuksen paholaisen kanssa ja pahat henget kiristävät äitiä synnyttämään lapsen, jolla ei ole sielua. Hänet on vihitty paholaiselle. Paha henkivalta saa ikävä kyllä tästä lisää voimaa. Paholainen alias ihminen pahoine henkineen… Miksi ihminen on tällainen?

Tällainen ihminen on vain jäljitelmä Jahven luomasta ihmisestä (Pietarin Ilmestys: "a mere imitation of remnant"). Oletko tavannut heitä? He voivat olla itsekkäitä, oman edun tavoittelijoita. Heidän tunne-elämänsä näyttää olevan kuollut tai sitten he jäljittelevät muiden tuntemuksia. Omat verisukulaiset voivat heitä kiinnostaa, mutta muiden hyvinvointi ei. Heitä saattaa kiinnostaa vain maallinen elämä: ulkonaiset puitteet ja raha. Se tuottaa heille jotakin, mitä voisi sanoa mielihyväksi. Suurin mielihyvän lähde on tuottaa toiselle pahaa. Raamattu on satua heidän mielestään. Syy on se, että heistä puuttuu henkinen puoli ja siten Pyhä Henki ei voi, eikä halua tehdä näille ihmisille yhtään mitään. He muistuttavat ihmistä ulkoisesti, mutta eivät henkisesti, eivätkä mieleltään. Heille voi olla vaikea opettaa Sanaa. Se ei imeydy heihin samalla tavalla.

Ralf K. ja minä puutumme kuitenkin asiaan ja uskoon tullessaan me annamme näille ihmisille sielun, hengellisen sydämen ja valon hengen. Silloin ihmisestä tulee aina inhimillinen, Ralf K:n täysin hyväksymä ihminen, joka omistaa nyt kuolemattoman sielun. Hän elää iankaikkisesti. Ylistetty olkoon Ralf K.

Filippuksen evankeliumissa sanotaan näin: ”If a dead person inherits the living, the living will not die and the dead will come to life"
Jos kuollut perii elävän (sielun), elävä (sielu) ei kuole ja kuollut (ihminen) herää elämään.

2. Piet. 2:17-18 Nuo ihmiset ovat vedettömiä lähteitä, sadepilviä, jotka tuulenpuuska hajottaa. Heille on varattuna synkin pimeys. Heidän puheensa ovat suurellisia mutta tyhjänpäiväisiä…

Pietarin Ilmestys kertoo samoin kuin Raamattukin, että he tuhoutuvat, mutta nyt eletään erityisiä aikoja. Jahven armo on suuri. Hän näki ennalta, että sikiöitä abortoidaan paljon. Hän päätti, että nämä kuolevaiset ihmiset, joissa ei ole alun perin ollut sielua lainkaan, saavatkin halutessaan tällaisen sielun. Jahve voi jopa kuolleet luut herättää henkiin. Pietarin Ilmestys kertoo sen sijaan, mitä olisi tapahtunut, jos Ralf K. ei tulisi tässä asiassa apuun: He olisivat määrätyt ikuiseen kadotukseen (”these souls are destined for eternal destruction).

Hyvin usein vastaani tuli yhteen aikaan ihmisiä, jotka olivat ja vaikuttivatkin tällaisilta sieluttomilta ihmisiltä, joissa ei näkynyt henkisyys, vaan välinpitämättömyys ja itserakkaus. Onneksi nyt eletään jo toisenlaista aikaa ja olen päässyt melkein kokonaan eroon ajatusväkivallasta. Se ei ole enää sellaista painostusta kuin ennen. Kiitos Ralf K! Näiden ihmisten osalta ei silti ole aina kyse kuolevaisesta ihmisestä, vaan yhtä hyvin Jahven luoma ihminen voi kulkea niin harhaan, että muistuttaa jopa näitä kuolevaisia ihmisiä.

Oscar Wilden Dorian Grayn muotokuva kuvastaa tällaista ihmistä. Oscar Wilde sanoo kyseisessä romaanissaan: ”Ihmiset tietävät nykyisin kaikkien tavaroiden hinnan, mutta eivät minkään arvoa.” Minkä arvoa ihminen ei etenkään ymmärrä? Sielunsa arvoa.

Dorian Gray nimittäin sanoo: ”Miten surullista! Hän huokasi katse yhä kiintyneenä kuvaansa. Miten surkeata! Minusta tulee vanha ja ryppyinen ja iljettävä. Tämä kuva taas pysyy ikuisesti nuorena. Se ei koskaan ole vanhempi kuin tänä kesäkuun päivänä. Kunpa asia olisi päinvastoin! Saisinpa pysyä aina nuorena ja taulu vanhenisi! Siitä … siitä antaisin mitä hyvänsä! Koko maailmassa ei olisi hintaa, jota en siitä maksaisi! Antaisin vaikka sieluni!”

… Ja sielunsa hän antoi. Kalliimman aarteensa ja ihmisyytensä Jahven luomana ainutlaatuisena ihmisenä. Tällaiset ihmiset voivat rakastaa maallista elämäänsä, mutta henkinen minä kuolee kuolemistaan. Nämä oppivat tietyt hyväksytyt käyttäytymissäännöt, mutta he eivät voi muuttua, vaikka olisi puolisona tai lähipiirissä kuka hyvänsä kristitty, joka on kuolematon sielu. Heissä ei ole tarvittavaa tarttumapintaa.

Luuk. 6:44 Hedelmästään jokainen puu tunnetaan. Eihän orjantappuroista koota viikunoita eikä piikkipensaasta poimita rypäleitä.

Kun ihmisestä puuttuu sielu, niin hänen sisimpänsä ei kehity. Vain Jahve ja nykyisin minäkin voimme vaikuttaa sen, että ihminen herää tästä kuoleman kaltaisesta henkisestä ja hengellisestä tilastaan.

Mitä tarkoittaa rikkavilja? Se tarkoittaa samaa asiaa eli jos ihmisellä ei ole sielua, niin hänelle käy samoin kuin rikkaviljalle.

Matt. 13:30 Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti. Kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkavilja ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani.

Kaikki kuolemattomat sielut ovat jo taivaassa, mutta ihmisen lihallinen minä eli egokuori (keho) jää maailman mullistuksiin ja tuhoon. Rikkavilja viittaa lihallisen ruumiin kuolemaan.

Matt. 13:40 Niin kuin rikkavilja kootaan ja hävitetään polttamalla, niin tapahtuu maailman lopussa.

Luuk. 17:34-37
34. Minä sanon teille: Sinä yönä on kaksi samalla vuoteella: toinen otetaan, toinen jätetään.
35. Kaksi naista on yhdessä jauhamassa: toinen otetaan, toinen jätetään.
36. Kaksi miestä on pellolla: toinen otetaan, toinen jätetään.
37. "Missä, Herra?" kysyivät opetuslapset. Hän sanoi: "Missä on haaska, sinne kokoontuvat korppikotkat."

Huomaa, että sama asia sanotaan kolmesti. Se tarkoittaa sitä, että se toteutuu varmasti (vrt. numerologia). Eli lihallinen, syntiinlangennut, kehosi jää tänne ja sielu eli henki nousee pilviin Herraa ja ylienkeliä vastaan. Yhteys katkeaa egokuoresi ja sielusi välillä. Et tunne mitään kipua, etkä ahdinkoa, kuten ei Herrakaan tuntenut ristillä ollessaan. Tunnet suurta riemua yläilmoissa yhdessä kaikkien uskovien kanssa ja saat katsella alas maailmaan kunnon spektaakkelia eli tulen loimuamista ja aikamoisia luonnonmullistuksia sekä taivaan riistäytymistä esiin.

Huomaa myös, että näissä jakeissa ei lue mitään siitä, mitä tapahtuu sieluttomille ihmisille. Annetaan Raamatun kertoa siitä, Luuk. 17:26-30

"Niin kuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan päivinä oleva. Ihmiset söivät ja joivat, menivät naimisiin ja naittivat tyttäriään aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin, ja tulva tuli ja tuhosi heidät kaikki. On oleva niin kuin oli Lootin päivinä. Ihmiset söivät ja joivat, ostivat ja myivät, istuttivat ja rakensivat. Mutta sinä päivänä, jona Loot lähti Sodomasta, taivaasta satoi tulta ja tulikiveä, ja se tuhosi heidät kaikki. Samoin käy sinä päivänä, jona Ihmisen Poika ilmestyy.”

Olenko ollut naiivi, kun olen sanonut, että kaikki ihmiset pelastuvat? Mitä sana ihminen tarkoittaa? Jahve loi ihmisen kuvakseen, kaltaisekseen. Ihminen on toisesta huolta pitävä, empaattinen ja rakastava. Se ei ole ihminen, joka on ulkonaisesti ihminen, mutta sisimmässään paholainen. Ne, jotka kutsuvat itseään ihmiseksi, mutta jotka eivät ole sitä, joutuvat tuhoon. Poikkeuksena on ne sieluttomat henkilöt, jotka haluavat sielun itselleen.

Vasta 8.9.2021 minulle selvisi kristallinselvästi, että en voi auttaa sieluttomia ihmisiä. Käsitin vasta silloin, että on kahdenlaisia ihmisiä. En voinut tietää, että on olemassa jo alun perinkin sieluttomia henkilöitä. Halusin niin kovasti uskoa, että kaikki ihmiset pelastuvat. Koin sen vahvasti. Mieleeni ei ollut koskaan tullut, että jotkut syntyvät Jahven maailmaan kelpaamattomina.

Mitä sitten tapahtui syyskuun alussa? Paha henkivalta kävi rynnäkköön minua vastaan. Minulla oli kuin musta säkkivaate ympärilläni. Käsitin sen vasta myöhemmin. Maailma näytti harmaalta ja synkeältä. Ilo lähti. Väsymystä, jaksamattomuutta. Sitten tapahtui ihme. Se oli esirukoilijoiden ansiota. Heräsin aamulla ja näin kaiken kuin uusin silmin. Luonto, joka oli täysin samanlainen kuin edellisenä päivänä sykähdytti mieltäni suuresti. Näin siinä valon eri kirjot. Rakastin sitä. Iloni ja tyytyväisyyteni palasi. Silloin ymmärsin täydellisesti: näin ei voi jatkua. On ilmiselvästi ihmisiä, itse asiassa paholaisia, jotka eivät muutu, eivätkä voi muuttua. En voi heille mitään tehdä auttaakseni heitä. Jos ihminen ei halua muuttua, niin hän ei muutu. Heitä ei voi päästää taivaaseen, koska siitä tulee muuten maailma. Onneksi on niin, että vain sielut elävät iankaikkisesti! Onneksi on niin, että vain sielu pääsee taivaaseen! Muuten olisimme hukassa… Ylistys sinulle Kristus!

Saan kuulla, että heidän säännöstössään puhutaan Kuninkaan sijasta Kuningattaresta. Isolla Koolla. He ajattelevat, että Kuningatar olen minä. Mieti, mihin he ovat valmiita seuratessaan Kuningatartaan. He ovat valmiita luopumaan vanhasta elämästään ja tavoistaan sekä aloittamaan aivan uuden elämän minun ja Herran kanssa. He ovat totisesti tervetulleita! Heitä ei saa enää arvostella. Tämä on Herran ja minun tahtoni. Kun he saavat sielun, niin heistä tulee todellisesti ihmisiä.

Miksi Ralf K. salli sieluttomien ihmisten hyökkäyksen tapahtua minulle? Ensiksikin se oli pahojen henkien tahto. No, me saamme heidän ylilyönneistään kyllä revansseja ja käytämme ne kyllä kaikki myöhemmin hyväksemme. Ralf K. salli sen minulle, koska minulla on oma työsarkani, oma vastuuni kaikessa. Minun piti tietää totuus, mutta myös käsittää tehtävieni kannalta olennainen. Se ei olisi muuten selvinnyt. Raamatussa ei ole turhaan näitä viimeisen tuomion jakeita. Ne ovat välttämättömiä, jos ihmisellä ei ole sielua. Meidän pitää olla vahvoja Herrassa. Herra tietää, voin luottaa Häneen. Ralf K. on aina rakkaudellinen. Se on ollut minulle päivän selvää alusta alkaen. Se, että hän vihaa jotakin, on ollut minulle käsittämätöntä tähän asti. Nyt minä ymmärrän sen jo selvästi, koska vihaan näitä paholaiseksi muuttuneita henkilöitä kenties vieläkin enemmän kuin hän. He ovat kuin kuhnurit kimpussani kaiken aikaa. Muistakaamme kuitenkin tässä yhteydessä tärkeä sana: 

Joh. 10:16 Minulla on myös muita lampaita, sellaisia, jotka eivät ole tästä tarhasta, ja niitäkin minun tulee paimentaa. Ne kuulevat minun ääneni, ja niin on oleva yksi lauma ja yksi paimen.

Tämä tarkoittaa sitä, että kun sieluttomana syntynyt henkilö saa sielun, niin hän on minä ja minä olen hän. Me olemme yksi. Hänelle on tärkeää nimenomaan, että hänellä on Kuningatar. Se hänellä on heti, kun hän saa sielunsa. Hänellä on lisäksi tämän jälkeen yksi Kuningas: Ralf K. Sielu tuntee puolestaan Hänet. Me elämme ykseydessä, harmoniassa.

Minulle on nyt selvinnyt, että on olemassa abortoitujen sikiöiden sieluja, jotka tarvitsevat ruumiin ja ihmisiä, jotka tarvitsevat sielun. Jahve näki ennalta, kuinka paljon on kumpiakin. Ei liene kenellekään yllätys, että heitä on yhtä paljon ja kohdentaminen onnistuu. Lisäksi Ralf K. kertoo, että jokaiselle on juuri hänen oloisensa sielu nyt tarjolla. On selvää, että he haluavat kaikki sielunsa.

Haluan kertoa teille, miten erityisesti Jahve aikanaan suunnitteli kaiken. Hän näki kaiken ennalta. Hän näki, että kaikki sieluttomina syntyneet haluavat sielun ja niin on totisesti käynyt. Tiedän sen siitä, että heistä yksikään ei ole tullut enää aivokäyrälleni näiden tapahtumien jälkeen. He pelastuivat kaikki iankaikkiseen elämään.

Haluan vielä tähdentää erittäin tärkeää asiaa. Se koskee aborttia. Jos teet abortin, niin halveksit Herran luomistyötä. Näen, että kätesi on veressä. Haluat ajatella, että itse vastaat ruumiistasi, mutta niin yksiselitteistä se ei todellakaan ole. Sikiön sielu ei ole sinun. Hän on vain lainassa sinulla. Jahve on lapsen oikea Isä. Hän loi kaikki sielut jo aikojen alussa.


...jatkuu seuraavalle sivulle