Rakkaus Raamattuun

Jesus said to him, “I am the way, the truth, and the life. No one comes to the Father except through me." (Joh. 14:6)

Rakkaus Raamattuun

Jesus said to him, “I am the way, the truth, and the life. No one comes to the Father except through me." (Joh. 14:6)

Ilo

Taivastien vaiheet



Uskon siihen, että jos ihminen valitsee Jahven tahdon mukaan, niin koko syntiinlangennut maailma saadaan päätöksen sitä lyhyemmässä ajassa. Ainakin 1000-vuotisen valtakunnan loputtua se onnistuu, koska näin näyn siitä.

Näin näyn, jossa 1000-vuotisen valtakunnan lopussa olemme jollakin tasanteella kaikki ihmiset ja minä (sielu) olen sen reunalla Jahven (=Jeshuasta aletaan käyttää nimeä Jahve) kanssa. Se tasanne laskeutuu alas niiden joukkoon kaiketi, jotka ovat vasta hääaterialla. Minä sanon hymyillen: ”Me onnistuttiin!! Tulkaa nyt sieltä kaikki tänne!”

Herra on kertonut, että ihmisen valinnoilla on hyvin suuri merkitys. Tiedän myös, että Ilmestyskirja on totta. Se oli totta silloin, kun apostoli Johannes sen näki. Hän näki sen tapahtuvan, jos Herra Jeshua olisi tullut alas taivaasta siihen maailman aikaan. Siksi olemme joutuneet odottamaan Herran alas tuloa 2000 vuotta. Nyt olemme kuitenkin erilaisessa tilanteessa. Nyt lopun ajan tapahtumat alkavat toden teolla. Ilmestyskirjan silloisista tapahtumista eivät kaikki toteudu. Se on selvää. Selvää on myös se, että osa tapahtumista toteutuu lievemmässä mitassa.

Olen ymmärtänyt myös, että me kristitytkin olisimme täällä maailmassa ”loppuun asti.” Mitä se oikein tarkoittaa? Onko mahdollista, että tempautuisimme ylös pilviin Herraa vastaan vasta, kun kaikki maailman ihmiset ovat tulleet uskoon? Se tarkoittaisi, että täällä voi elää, koska Herra ei anna omiensa kärsiä turhaan. Sitä paitsi me kristityt olemme valona ja hyvänä esimerkkinä ei-uskoville, jos me saavutamme henkiset siunaukset eli rakkauden, mielenrauhan ja tyyneyden kaikissa olosuhteissa.

IV vaihe. Taivas: Hallintavalta on Jahvella ja hänen puolisollaan sekä heidän lapsillaan, jotka ovat syntyneet taivaassa. Tarkoitus: Ihminen ja enkeli on luotu Jahven kaltaiseksi, oppiiko ihminen ajan myötä? Sielutkin, jotka Jahve on kouluttanut ohjaavat ihmistä jo II vaiheesta lähtien. Auttaako se? Ainakin kaikkea kokeillaan. Vaihe vaiheelta mennään eteenpäin. Katsotaan, miten käy. Uskon kuitenkin, että Jahve hallitsee iankaikkisesti lopulta perheensä kanssa. Näin olen sen nähnyt.

Kannattaisiko nyt vihdoinkin kerätä aarteita taivasta varten? Herralla on palkka kädessään..