Rakkaus Raamattuun

Jesus said to him, “I am the way, the truth, and the life. No one comes to the Father except through me." (Joh. 14:6)

Rakkaus Raamattuun

Jesus said to him, “I am the way, the truth, and the life. No one comes to the Father except through me." (Joh. 14:6)

Ilo

Oletko Kristuksen ritari?

Olet unessa! osa 4(5)



Keskityimme Herran kanssa 29.10. saamaan sielut esiin kaikilla niillä ihmisillä, jotka maailmankaikkeus tuo minulle eteen. He tulevat aivoihini ajatusten muodossa. Osa ihmisistä on tuonelankin porukkaa. Heissä voi olla jo paljon pahoja henkiä. Niitä tulee valitettavasti tuonelassa lisääkin. Ainoa toivo on Jahven armahdus. He tarvitsevat kipeästi armahduksen eli sen, että sielu tulee esiin. He ovat heränneet eli havahtuneet jo tuonelassa siihen, että heidän olisi pitänyt aikanaan valita Herra Jeshua. He ovat joutuneet odottamaan toisen ihmisen väliintuloa. Jahven suuressa suunnitelmassa lukee nimittäin, että tuonelan väen armahtaminen käy ainoastaan toisen ihmisen kautta. Tämän ihmisen pitää läpäistä tiukka seula. Se ihminen, joka vihdoin tämän teki, olen minä (Sirkka).

Mikä tämä seula oli? Voit lukea siitä blogeista ”Herra ja minä.” Yritän tässä selittää sitä. Minun piti luopua kaikesta, mikä on Jahven lain vastaista.

Luuk. 14: 33 "Tietäkää siis: yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on.”

Ei tullut kuuloonkaan, että olisin tehnyt tai silloinen aviopuolisoni olisi tehnyt aviorikoksen (6. käsky). Minulle sitä ei olisi sallittu lainkaan ja jos aviopuolisoni olisi tehnyt sen, niin minä olisin saastunut siitä. Olin kaiken lisäksi sopinut Jahven kanssa jo taivaassa sieluna ollessani, että kannan itse syntini. Tällöin olisin joutunut kantamaan syntini myös aviopuolisoni aviorikoksesta, koska olimme silloin vielä yksi ykseydessä. Jahve näki ennalta, että näin ei tule käymään.

Minun piti luopua kaikesta sellaisesta myös, joka on sielulle vahingoksi. Sielulle oli vahingoksi toimimaton avioliitto. Se oli välttämätöntä jättää. Heti seuraavana päivänä, kun lähdin kotoa, sieluni heräsi. Se oli ollut kuin puristuksissa vankilassaan. Herra osoitti lisäksi, että huomioni piti kiinnittää sisäiseen kehitykseeni, ulkoisen sijasta. Toimin niin.

Jouduin seulaan, jossa oli kolmivaiheinen eli 3+3+3 ajanjakso. Tämä perustuu numerologiaan. 1. Kun 18:34 kertoo Eliasta, jonka välityksellä polttouhri paloi ilman, että tuli sytytettiin. Sen poltti Herran tuli taivaasta. Elia kaatoi polttouhrille ja puille vettä erilliset kolme kertaa. Kolme kertaa kuvastaa perusteellista ja ratkaisevaa toimintaa, joka aiheuttaa numerologian mukaan ihmeen. Kannoin itse syntini. Koin sen ahdistuksena. Se oli pituudeltaan tasan kolme vuotta (v. 2007-2011 välisenä aikana). Tämän lisäksi paholainen sai testata uskollisuuteni ja kuuliaisuuteni Jahvelle kolme viikkoa ja kolme päivää. Paholainen antoi minulle kolmen viikon ja kolmen päivän ajan vahvan ahdistusajanjakson. Se syytti minua erään ihmisen arvostelemisesta ja tuomitsemisesta. Kävi niin, etten tavannut tätä ihmistä yli kolmeen viikkoon eli ahdistus kesti sen ajan. Ahdistus loppui, kun olin mennyt tämän ihmisen puheille ja pyytänyt anteeksi käytöstäni. Toinen tapaus koski toista ihmistä, jolloin ahdistus kesti noin vuorokauden. Se loppui anteeksipyyntööni. Molemmat tapaukset päättyivät hyvin, koska anteeksipyyntöni hyväksyttiin ja vaikutti molempien kohdalla siltä, että mitään katkeruutta ei jäänyt kenenkään mieleen.

Tarkoitan tällä sitä, että paholainen yritti kolme erillistä kertaa saada minut kaatumaan ja kääntymään sen puoleen ja hylkäämään Herran. Koska en näin tehnyt, niin sillä oli perustellusti ratkaiseva merkitys sille, että paholainen ei voinut enää koskaan syyttää minua mistään, eikä siten myöskään herättää ahdistusta. Tähän viittaa myös Herran sanat minulle v. 2019: ”Älä syytä itseäsi mistään!” sekä ”Et voi syntiä tehdä!” Tämän kaiken seurauksena tapahtui niin, että paholainen ei voi myöskään syyttää ja aiheuttaa ahdistusta kenessäkään muussakaan ihmisessä. Se on ykseyttä parhaimmillaan ja siunattu asia, koska tiedämme kuinka helposti paholainen halusi ennen syyttää meitä kaikesta siitäkin, mihin olemme syyttömät. Raamatussa sanotaan, että Herra ei syytä ketään. Näin on ollut aina. Silti meistä on tuntunut sellaiselta, mutta enää ei voi tuntua, koska paholainen ja sen käskyläiset (toiset ihmiset) eivät saa meitä enää syyttää mistään. Muistathan, että koska egomme on syntiinlangennut, niin ruumiimme ja tunteemme ovat paholaisen pelikenttä. Itseänikään ei edes ahdista enää mikään asia. Olen levossa, vaikka olen tällä hetkellä työtön. Taas on kuitenkin niin, että sinun pitää ainoastaan uskoa tämä, niin se on totta elämässäsi.

Ihmiset, joissa on pahoja henkiä joutuvat lukemaan aineistoa minusta ja teistä kaksi vuotta taakse päin. Ihmettelin, kun kävi ilmi, että joku saattoi palata paljon tätä aikaa edeltäviin tapahtumiinkin. Sitten selvisi, että he ovatkin tuonelan väkeä. Tämän vuoksi on niin, että yleensä samat ihmiset, joissa on pahoja henkiä, tulevat sinun ja minun ajatuksiini yrittäen vaikuttaa meidän yksityiseen elämäämme. Elämämme ei ole yksityistä, vaan siihen sekaantuu myös muita ihmisiä. Olethan tarkkana siitä, ettet noudata ajatuksiasi, etkä mielitekojasi. Käytä aina järkeäsi ja muista rakkauden kaksoiskäsky, niin pääset niillä avuilla pitkälle.

Paholaisen päätyö on juuri syyttäminen. Nyt se ei voi sitä enää tehdä. Mitä virkaa on sitten enää paholaisella? Ei yhtään mitään. Se vain pullistelee edessämme, mutta ei voi mitään tehdä. Tiedän, että Ralphilla (Jahvella) on suuri valta, voima ja kunnia. Voit sanoa ajatuksiisi tuleville näin: "Pahat henget pois!" Ongelma on siinä, että ajatuksissamme pyörii koko ajan 1-5 ihmistä, joissa on pahoja henkiä. Kun saat yhden porukan pois, niin tilalle tulee toisia. Tämä on silti sellaista sodankäyntiä, johon meidän kaikkien olisi hyvä osallistua. Tuloksena on se, että vähitellen kaikki pahat henget loppuvat. Paha henki ei voi siirtyä tässä tapauksessa johonkin muuhun ihmiseen, vaan ne hukkuvat ja sammuvat pois.


Herran Jeshuan ritarit

Olen antanut Herralle suostumukseni sille, että taistelen pahaa henkivaltaa vastaan. Herra sitten järjestää näitä tilanteita eteeni. Muistatko, mitä ritareista ennen aikaan sanottiin? Ritari suorittaa palvelusta Kristukselle. Olemme Herran ritareita eli Kristuksen sotilaita. Ritarin arvonimen saa se, joka ansaitsee sen omin teoin ja taistelee pahaa vastaan sekä omaksuu Herran hyveet. Haluan olla ritari, entä sinä? Voisimmeko kilvoitella tässä?


Näky 3.11.2020: me olemme kaikki jo nyt taivaassa

Herään aamuyöstä ja näen saman tien näyn. Näyssä on alter egoni ja Herra Jeshua taivaassa. Alter egoni kysyy minulta: ”Koska Sirkka tajuat, että olet jo taivaassa?” Vastaan ihmetellen: ”Kuka minä sitten olen?” Hän vastaa: ”Sinä olet vain varjokuva, uni”

Uusi vaihe alkoi elämässäni 2.11. Aloin kuulla, mitä taivaassa tapahtuu. Kerron siitä teille. Minulle on kerrottu, että toimin alter egon ominaisuudessa opettajana taivaassa, heidän koulussaan. Opetan elämän taitoja, mitä olen maailmassa oppinut. Olen täysin näkyvä ja toimin siellä normaalisti. Aloin näkyä siellä vähitellen. Ensin tulivat esiin kädet, ja sitten muut jäsenet. Vasta, kun sieluni tuli esiin 18.5.2020, niin aloin näkyä kokonaan! Olen sielläkin 59 -vuotias ja näytän ulkoisesti sielultani vanhentuneena. Itse täällä maailmassa näytän erilaiselta kuin taivaassa, mutta minut voi tunnistaa silti. Sieluni on n. 20 -vuotias, koskematon nuori nainen, joka alkaa vanheta vasta, kun Herra tulee alas taivaasta ja noutaa omansa taivaan kotiin. Hän vanhenee, kunnes on 32,6 v, niin kuin Jeshuakin oli kuollessaan.

Se erikoisuus minussa on taivaassa, että en näe. Tarkoitan, että minuun ei saa katsekontaktia. Toinen selvä puute on, että en kuule. Jos joku koulussa haluaa kommentoida, niin en kuule, mitä he sanovat! Kuulen Ralphin, Jeshuan ja 20 v. sieluni äänet, muita en kuule. Heidän kanssaan vietänkin sitten suurimman osan aikaani taivaassa.

Te olette myös kaikki taivaassa. Teidän sielunne sekä alter egonne. Sielunne on enintään 32,6 v. Hän voi toimia siinä mitassa kuin olet antanut maailmassa Herralle luvan toimia. Jos olet maailmassa päästänyt yhdenkin pahan hengen sisimpääsi, niin sielusi ei voi toimia mitenkään taivaassa ihmiskunnan hyväksi. Hän ei voi osallistua myöskään hyvän ja pahan väliseen sodankäyntiin. Jahve kouluttaa sieluanne koko ajan siten, että kun hän pääsee pois maailmassa egon vankilasta, niin hän alkaa opettamaan sinua taivaan kansalaiseksi.

Mitä alter egollenne kuuluu? Hän on vain kuin varjokuva, uni. Hän ei kuule, eikä näe ihmisiä taivaassa. Hän on hahmo, joka on tunnistettavissa, kasvon piirteet ja kaikki. Jahve itse kulkee hänen rinnallaan ja juttelee hänelle. Vasta nyt on mahdollista, että alter egosi kuulee edes jotakin, mitä Hän sanoo ja opastaa. Miksi on tärkeää, että alter egosi kuulee Herran äänen? Alter egollasi on yhteys sinuun, maailmassa olevaan ihmiseen. Jos alter egoa saa vahvistettua taivaassa, niin se heijastuu sinuun, täällä maailmassa.

Uskoon tulo ja siinä pysyminen täällä syntiinlangenneessa maailmassa on lähes mahdotonta. Muut ihmiset kykenevät kyllä antamaan sinulle uskon siemenen tai siemeniä, mutta orjantappurat eli elämä maailmassa tukahduttavat kasvun. Siksi sanotaan, että Jahve ainoastaan vaikuttaa sen, että sinut kutsutaan kuolemasta elämään. Nyt on niin, että kun Jahve ja minä teemme yhteistyötä, niin me puhumme alter egollesi taivaassa, joka on vasta kuin varjokuva sinusta sekä maan päällä tälle syvässä unessa olevalle sinulle ja jos hyvin käy, niin se tehoaa. Ja ainahan se tehoaa, ei välttämättä heti, mutta muutaman yrityksen jälkeen.

Meillä kaikilla on syvä Jahven ikävä. Emme kuitenkaan hahmota sitä. Sen sijaan, että kääntyisimme Herran puoleen, me keräämmekin tavaraa ja kokemuksia ympärillemme. Me kuvittelemme, että ulkoiset asiat ja tavarat korvaavat sen, mitä meidän sielumme kaipaa syvästi. Tästä johtuu se, että me riennämme koko ajan eteenpäin keräten yhä enemmän tavaroita ja kokemuksia. Tämä kaikki on rakkaan taivaallisen Isän ikävää. Me emme voi tyydyttyä koskaan, kuin vähäksi aikaa, muulla tavalla. Miten tämän osaisi sinulle paremmin selittää?

Miten minusta tuli vahva täällä maailmassa? Minä olin suurimmalta osaltani heikko, kuin pölypallo lattian raossa. Niin sieluni minua kutsui. Pyhä kolmiyhteinen Jahve vahvisti alter egoani taivaassa. Nyt alter egoni ja sieluni ovat integroituneet minuun, ja siksi Herra opastaa minua myös enemmän maallisin korvin kuultuna. Herra opettaa lähinnä alter egoani. Sillä on vaikutuksensa täällä maailmassa. Koska olemme tietämättömiä ja sokeita maailmassa, niin puheeni ja toimeni pitää tulla alter egostani. Ei siis tästä maallisesta Sirkasta. Sama koskee sinua. Maallisesta itsestäsi ei voi olla mitään hyötyä, eikä apua Herralle. Herra, sielusi ja alter egosi ovat ne, jotka toimivat Jahven lain ja säädösten mukaan. Kuollutta ja syvää unta nukkuvaa eli maailmassa olevaan sinua ei voi opettaa mitenkään. Maallinen on viskattu syrjään.

Jahve halusi jo taivaassa ennen kuin minä tulin maailmaan, että minusta tulee Jeshuan puoliso. Olin silloin priimus taivaassa, vaikka maailmassa en ole ollut mitään erityistä. Minun sieluni oli valmistettu Herralle sopivaksi. Kaikilla meillä on oma yhteisyyskumppanimme taivaassa. Meillä oli syvä yhteys jo taivaassa. Tämä selittää sen minun voimakkaan tunteeni, että olen jotakin vailla, minusta puuttuu jotakin. Se oli syvä kaipaus Herran puoleen ja v. 2012 se haava kuroutui umpeen, kun Herra ja Raamattu alkoi kiinnostamaan.

Opettaessani ja puhuessani sen kuulevat maailmassa olevat ihmiset, mutta sen lisäksi taivaassa, tuonelassa ja uskovien välitilassa olevat ihmiset ja enkelit. En ole koskaan puhunut maailmassa ihmisille kasvotusten, vaan aina ajatusten tasolla. En lue papereista, vaan annan Pyhän Hengen johtaa sen, mitä sanon. En tiedä koskaan, mistä aiheesta puhun, mitä seuraavaksi sanon, enkä edes sitä kenelle puhun, vaikka se yleensä selviää puheen aikana. Herra suojelee kaikkien yksityisyyttä. Joskus puhun Herran kanssa samat sanat saman aikaisesti. Tästä kaikesta voit päätellä sen, että alter egoni puhuu minussa. Hänet on koulutettu, mutta minua ei. Hyvin aikaisessa vaiheessa sanoin Herralle, että haluan puhua hyvin yksinkertaistettua kieltä. Tosin vaikeita asioita on melkein mahdotonta kertoa yksinkertaisesti. Onneksi Herra auttaa siinäkin.


Sinä olet vielä taivaassa varjokuvana. Odotamme kaikki, että tulisimme näkyväksi taivaassa.