Rakkaus Raamattuun

Jesus said to him, “I am the way, the truth, and the life. No one comes to the Father except through me." (Joh. 14:6)

Rakkaus Raamattuun

Jesus said to him, “I am the way, the truth, and the life. No one comes to the Father except through me." (Joh. 14:6)

Ilo

Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa!

Herää elämään taivaan kansalaisen elämää! 2(2)



Minulle on jo kerrottu, että Ilm. 12. luvun perusteella minut tempaistaan pois maailmasta taivaaseen. Tämä on mahdollista, koska kaikki on mahdollista Jahvelle. 2. Kun. 2:1-12 mukaan myös profeetta Elia nousi taivaaseen tulisilla vaunuilla ja hevosilla profeetta Elisan sitä todistaessa. Elia sai tietää myös ylöstempauksensa etukäteen, hän ei kuollut, koska hän oli kuollut jo maailmassa ollessaan. Hänen kuolemansa oli se, kun hän lähti erämaahan pakoon ahdistajiaan. Suuri pelko ja ahdistus vyöryivät hänen ylitseen, mutta hän oli Jahven mies, eikä hän kääntynyt pois Jahvesta silloinkaan.

Kaiken on mahdollistanut Jeshua ristinkuolemallaan. Jeshua kuoli ja kolmen päivän kuluttua Hän nousi ylös taivaaseen ja istuutui Jahven oikealle puolelle. Olen suorittanut kokeen, testin, jossa suunnittelijoina olivat Pyhä Kaikkivaltias Jahve ja kuolema. Suoritin kolme, kolmen eri ajanjakson, mittaista ahdistuksen ja pelon täyteistä tapahtumasarjaa. Se riitti. Se mahdollistaa sen, että me kaikki päädymme taivaan kansalaisiksi, kun sielumme tulee meissä esiin.

Tarkoitan tällä sitä, että me olemme täällä maailmassa ollessamme syvässä unessa kaikki. Me heräämme eli havahdumme elämään taivaallista elämää, vasta kun sielumme tulevat esiin. Vasta siis, kun syntiinlangennut ruumiimme, tämä valheen ulkokuori, hajoaa meissä. Se käy helposti. Nyt elämme lopun aikoja. Meidän on pitänyt opetella täällä maailmassa taivaan valtakunnan kansalaisiksi.

Sama opetus on jatkunut uskovien välitilassa ja ei-uskovien välitilassa eli tuonelassa kuoleman jälkeen. Kaikki pelastuvat lopulta iankaikkiseen elämään. Muistathan kenellä on avain tuonelaankin? Herra Jeshua voitti senkin omakseen ristinkuolemassaan ja ylösnousemuksessaan. Kun joku kääntyy Herran Jeshuan puoleen, hän pelastuu ja siirtyy heti uskovien välitilaan.

27.10.2020 alkaen sielut ovat alkaneet tulla ihmisistä ulos hyvin helposti. Tämä on mahdollista Jeshuan ristinkuoleman kautta. Ennen sitä vaikeat elinolosuhteet ja ahdistus olivat niitä tekijöitä, jotka saivat ihmisen egon kuolemaan ja sielun avautumaan. Parhaimpia esimerkkejä tästä on Jobin tarina.

Ihmisen ahdistuksen, syyllisyyden, kauhun sekä kaiken muun sellaisen tunnemaailman ja ruumiin toimintojen takana on aina paha henki. Jahve on valkeus ja hänessä ei ole mitään pimeyttä (1. Joh. 1:5). Nyt on jo niin, että paholainen ei voi enää aiheuttaa meissä yhtään syyllisyyttä, eikä ahdistuksen tunnetta, koska se on lyöty. Herra Jahve ei salli sitä enää. Tämä pitää kuitenkin jälleen kerran uskoa, että se toteutuu sinullekin kuten minulle on käynyt!

Herra sitten opettaa eri tavalla teitä, jotka lankeatte syntiin. Hän opettaa teitä pitkämielisyydellä, kärsivällisyydellä ja äärettömällä rakkaudella teitä kohtaan. Näihin päiviin asti (29.10.2020) Hän on pahan hengen aiheuttaman ahdistuksen ja syyllisyyden jälkeen antanut saman ajanjakson Hänen ja/tai minun rauhaamme ja iloamme. Maksimiaika ahdistuksen ajalle on ollut kaksi päivää pahan hengen toimesta ja sen jälkeen hän on saanut Herralta kaksi päivää rauhaa ja iloa elämäänsä. Nyt tämä on muuttunut. Hän auttaa teitä kaikkia siinä, että sielunne avautuu tai on jo avautunut. Sinun sielusi sitten alkaa opettamaan sinua, kuin kädestä pitäen, taivaan kansalaiseksi. Sielu eli ydinitsesi on saanut siihen Jahvelta koulutuksen. Se on sinun parhaaksesi. Ja sinä alat automaattisesti ylistämään Herraa Kaikkivaltiasta, koska sinun tunne-elämäsi muuttuu täysin. Olet onnellinen, iloinen, riemullinen, rauhallinen, levollinen sekä rakastava itseäsi ja muita ihmisiä kohtaan olkoon olosuhteesi minkälaisia vain.

Ajatuksesi muuttuvat, koska ihmisen normaali olotila on ajatukseton tila. Normaalia ei ole se, että ajatukset syöksähtelevät sinne, tänne kuin varpusparvi. Jos sinussa on pahoja henkiä sisimmässäsi (tiedät kyllä itse, jos niin on), niin sinun ei tarvitse sanoa kuin, että ”Te lähdette nyt pois, pahat henget!” Ja ne eivät voi kuin sammua pois. Jos sinulla edelleen on ajatuksia – mitä hyvänsä – niin sano: ”Te kaikki, jotka kuulette ääneni, teissä olevat pahat henget, sammukoot pois!” Näin yksinkertaista se on jo nyt. Saat pahat henget pois itse, vaikka olisit ei-uskova. Tämä on armoa.

Herra sanoo Raamatussa ennen vedenpaisumusta ja Nooaa, että ihmisen ajatukset ovat kaiken aikaa ja ainoastaan pahat (1. Moos. 6:5, -38). Tämä viittaa siihen ajatusväkivaltaan, minkä kohteena olemme kaikki. Siksi neuvon sinua ottamaan vaarin ajatuksistasi. Neuvon lisäksi sen, että älä koskaan tottele ajatuksiasi, mielitekojasi tai himojasi, koska ne ovat kaikki pahan henkivallan aiheuttamia.

Meidän kaikkien pitää pyrkiä ansioitumaan taivaan kansalaisina, jolloin sinun pitää kiinnittää huomiosi näihin asioihin. Herra Jahve sitten itse ympärileikkaa sydämesi ja raivaa uudispeltosi puolestasi (Jer. 4:3-4). Näin on Jahve minulle kertonut. Olet siunattu, aamen.