Rakkaus Raamattuun

Jesus said to him, “I am the way, the truth, and the life. No one comes to the Father except through me." (Joh. 14:6)

Rakkaus Raamattuun

Jesus said to him, “I am the way, the truth, and the life. No one comes to the Father except through me." (Joh. 14:6)

Ilo

Pyhä Raamattu kertoo sinulle äärettömästä Rakkaudesta 💖

Herra ja minä 7. ja jälkisanat



...Jatkuu ed. sivulta


Mennään sitten ajassa taakse päin, jotta saan selitettyä teille kaikki kunnolla. 10-vuotiaana näin siis näyn pojasta, joka on saman ikäinen kuin minä. Näyn mukaan olen lupautunut hänelle puolisoksi. Käytän hänestä tässä nimeä Ralph. Hän on siis kohta 59-vuotias kuten minäkin. Ajatuksiini tulee jatkuvasti tämä mies. Hän puhuu suomea ja itsestään minun yhteisyyskumppaninani. Emme ole vielä tavanneet maallisessa, fyysisessä muodossa, mutta hänen mukaansa tapaamme Suomessa ja menemme naimisiin tammikuussa 2021 1). Näen hänet näkymättömässä (taivaassa), mutta en ole nähnyt hänen kasvojaan. Se on tavallaan kuin näky, mutta himmeämpi. Näen hänet juomassa teetä keittiössään. Näen hänet myös rientämässä tapaamisesta toiseen. Yhteys on vahva välillämme. Hän sanoi minulle luonnonlahjani. Hän opastaa minua piirtämisessä. Hän on rakkaudellinen ja kulkee mukanani kaikkialla. Hän on se, joka seisoo lähelläni, pitää minusta kiinni ja jopa suutelee. Tunnen hänen kosketuksensa ja välillä käsien lämmön. Hän on silti näkymättömissä (taivaassa) ja minä näkyväisissä (maailmassa). Joskus taas Ralph vaihtuu Herraan Jeshuaan ja näenkin Hänet seisomassa takanani valkoisessa vanhurskauden vaatteessaan t. albassa, joka ulottuu nilkkoihin asti. Näen myös näkyjä, joissa on tämä mysteerinen mies, Ralph ja välillä taas Herra Jeshua. 

Wikipedian mukaan inkarnaatio, sananmukaisesti ”lihaksi tuleminen”, tarkoittaa yleensä jumalallisen olennon ihmiseksi syntymistä. Kristillisessä teologiassa inkarnaatio merkitsee sitä, että Jumala tuli ihmiseksi Jeesuksessa.

Joh. 1:14 Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Eräässä onnettomuudessa kuolevat iranilainen 10-vuotias poika ja hänen vanhempansa. Poika on syntynyt samana päivänä kuin minä. Ralph tulee maailmaan 10-vuotiaana tämän kuolleen pojan ruumiiseen. Hän jää eloon sairaalassa, kun Herran Henki peittää hänet. Näin tällä kertaa, koska Jeshua syntyi jo kerran maailmaan. Tämä riittää tällä erää. Pyhä Henki kertoo, että tämä hetki on sama kuin se hetki, jolloin olin itse saman ikäinen ja tulin uskoon pelottavan tapahtuman seurauksena. Sukulaisille kerrotaan, että Ralphin biologiset vanhemmat ovat kuolleet. Silloin sukulaisperhe ottaa hänet kasvatettavaksi. Perhe on iranilainen, messiaaninen juutalaisperhe. Tämän verran tiedän hänen taustastaan.

Olen päätynyt siihen lopputulemaan, että Ralph on alias Herra Jeshua, tuleva puolisoni. Viittaan siihen nyt uudestaan, että kun näen sisäisillä silmilläni välillä Ralphin ja välillä Herran vieressäni taivaassa sekä siihen, mitä Jes. 53:10 lupaa:

”Herra Jeshua tulee näkemään jälkikasvunsa, jos hänen sielunsa laitetaan (synnin) sovitusuhriksi. Hänen päivänsä pitenevät ja Jahven mielihyvä/ilo tulee toteutumaan täydellisesti Herran Jeshuan kautta.”

Hän lupaa tulla takaisin jatkamaan elämäänsä, jonka menetti ennen aikojaan. Pyhä Henki on myös kertonut, että meidän pitää solmia avioliitto, koska yhteisyyskumppanit haluavat elää aina yhdessä. Myös tässä maailmassa. Olen lisäksi saanut tietää, että seksuaalinen suhde ennen avioliittoa ei käy.

Meidän sielumme ovat jo yhdistyneet. Miksi sitten Herra on tullut uudelleen maailmaan? Tietenkin sen vuoksi, että Hän haluaa perheen, mutta on siihen muitakin syitä. Hän haluaa olla keskuudessamme, kun lopun ajat ja ennustukset täyttyvät. Hän on luvannut, että kirjoitamme Ilmestyskirjan selitysteoksen yhdessä. Hän haluaa muuttaa maailmaa, koska Hänellä on valta ja kunnia taivaassa ja maan päällä. Aamen. Hän näyttää käytännössä, minkälainen maailma on, kun sitä johdetaan ylhäältä käsin. Hän on kuningasten Kuningas ja herrojen Herra. Valta siirtyy kokonaan Hänelle.

Miksi Ralph Kuningas alias Herra Jeshua tulee juuri Suomeen? Eikö Hänen pitänyt tulla Israeliin? Piti kyllä, mutta Hänen kansansa hylkäsi Hänet. Mutta pieni Suomi otti Hänet vastaan monin rukouksin. Luvattuun maahan ovat elinaikanaan päässeet 5000 ihmistä. 2000 niistä on suomalaisia. Minä olen yksi heistä. Me toimimme kaikkialla maailmassa, mutta Suomi on nyt Jahven silmäterä omien valintojensa johdosta.


Enkelilapset


Sieluthan ovat enkeleitä - kaksi enkeliä yhtyvät. Mitä se sitten on? Kyseessä on aina eri sukupuolta olevat henkilöt. Ensinnäkin enkelit eivät mieti vanhoja eikä tulevia, vaan ovat tässä hetkessä. Tämä hetki maailmassa yhdistyy toiseen samaan hetkeen taivaassa. Mitä siitä muodostuu? Uutta elämää. Herra puhui joskus, että jos sielujen yhtyminen tapahtuu täydellisesti, niin siitä syntyy enkelilapsi. Sielujen yhtyminen on täydellistä, kun he ovat yhteisyyskumppaneita. Yhteisyyskumppanit ovat aina eri sukupuolta. Yhtyminen tapahtuu näkymättömissä, taivaassa.

Enkelilapsi on kuin ihmislapsi. Hänellä on jo siiven aiheet, kun hän syntyy. Enkelilapset ovat mahdollisia vasta taivaassa. Rakkauden ilmentymät, enkelilapsemme, pääsivät suoraan Isän Jahven hoteisiin taivaaseen. Ja sitä Hän ja Herra Jeshua paljon odottivat. Maailmaan näitä lapsia ei voi, eikä saa tuoda. He ovat valmiiksi jo täydellisiä ja synnittömiä. Jahvella ja minulla on 17 jälkeläistä.

Numerologian mukaan luku 1+7 = 8. Tämä luku merkitsee uutta elämää, uutta alkua ja järjestystä. 1 (alku) + 7 (täydellisyys). Se merkitsee usein myös uutta, erilaista aikakautta, kuin mitä oli entinen.

Nimen JHVH (Jahve) lukuarvo on 26. Numeroiden 2 + 6 summa on 8.
Nimen JESHUA lukuarvo on 386. Numeroiden 3 + 8 + 6 summa on 17 ja numeroiden 1 + 7 summa on 8.
Nimen Pyhä Henki lukuarvo on ymmärtääkseni myös 8
Lapset 17 = 1+7 = 8 (Lukuja Raamatussa: http://www.kolumbus.fi/gematria/lukuja.htm)

Raamatussa numero neljä on taivaan luku. Taivas on siis mahdollinen meille kaikille vain, kun nämä kaikki neljä arvoa täyttyvät. Lapsia olisi kyllä voinut olla vain kahdeksankin, mutta seitsemäntoista on parempi henkilökohtaisista syistä sanoo Jahve. Taivaassa Jahven kuningaskunnassa tulee hallitsemaan pelkästään Jahve ja Hänen lapsensa koko iankaikkisuuden.

Mitä tarkoittaa numerologiassa numero kolme? Se tarkoittaa jakamattomuutta ja katoamattomuutta. Vaikka Ralph Kuningas ja Sirkka Somela eivät olisi solmineet yhteisyyskumppanuussopimusta niin vallan olisivat ottaneet maailmassa Pyhä kolmiyhteinen Jumala. He olisivat toimineet tässä näkyvässä maailmassa koko iankaikkisuuden. Tällöin taivas olisi kuitenkin jäänyt saavuttamatta.

Meillä on maailmassa ruumiillinen, fyysinen sukupuoliyhteys, mutta 1000-vuotisessa valtakunnassa ja taivaassa me olemme kuin enkelit. Se tarkoittaa sitä, että meillä on sielun yhteys toiseen sukupuoleen, yhteisyyskumppaniin. Fyysinen sukupuoliyhteys on kalpea kuva siitä, miten Jahve sen alun perin suunnitteli ja loi. Sielut yhtyivät siten, että Herra Jeshua oli minä ja minä olin Hän. Yhteisyyskumppanit eivät halua olla koskaan erossa toisistaan, vaan he jakavat kaiken. He ovat yksi ykseydessä. 


Herralla on kaikki valta


Jer. 27:5 Suurella voimallani ja väkevällä kädelläni minä olen luonut sekä maan että ihmiset ja eläimet, jotka maan päällä ovat. Minulla on valta antaa ne kenelle hyväksi näen.

Matt. 28:18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

Nah. 2:2 Sillä Herra saattaa entiselleen Jaakobin korkeuden niinkuin myös Israelin korkeuden, sillä ryöstäjät ovat niitä ryöstäneet ja turmelleet niiden viiniköynnökset.

Tämä viimeksi mainittu jae tarkoittaa mielestäni tätä: Paholaisen johtamat ihmiset ovat saattaneet maailman tuhon tielle. Olemme turmelleet sen. Jahve vuodattaa Henkensä Herran kansan eli kaikkien uskovien päälle ja siten nämä saavat tietää kukin sydämessään totuuden. Herra palauttaa entiselleen Israelin kunnian, Jerusalemin ihanuuden.


Pyhää Jumalan nimeä, joka hepreassa kirjoitetaan nelikirjaimisena יהוה JHVH, kutsutaan juutalaisuudessa ilmaisulla שם זה הוא ארבע Nimi joka on neljä. Tämä nimi ilmaisee Jumalan koko olemuksen. Nimi on heprealaisen verbin הוה hawah "tulla joksikin" kausatiivimuoto ja merkitsee "Hän saattaa tulemaan (joksikin)". Hän siis saattaa itsensä tulemaan aina siksi, mikä on tarpeen, jotta Hänen tarkoituksensa toteutuisivat. Hänestä tulee muun muassa Luoja, Tuomari, Pelastaja ja Elämän Ylläpitäjä täyttääkseen lupauksensa. Tämä verbi on sellaisessa kieliopillisessa muodossa, että se viittaa toimintaan, joka on toteutumassa. Hän siis saattaa itsensä yhä tulemaan lupaustensa täyttäjäksi. 2)

Mitä tuo ylläoleva alleviivattu lause tarkoittaa? Nälkäongelma, pakolaisuus, veden puute, politiikka, saastuneet maat, ilmaston muutos jne. pitää hoitaa kuntoon. Ralph eli Herra Jeshua tuli hoitamaan sen, kun emme itse osaa sitä tehdä. Samalla hän tuli noutamaan puolisonsa.

Muuta en osaa kertoa tällä hetkellä. Tietoni on vajavaista. Tiedän vain sen, minkä Jahve ja maailmankaikkeus minulle haluaa kulloinkin kertoa. Tämä blogini on herättänyt paljon keskustelua. Siksi olen joutunut lisäämään siihen kappaleita selkiinnyttämisen vuoksi. Teidän pitää malttaa mielenne – aivan kuten minunkin – askel askeleelta meidät johdatetaan totuuden luo. Kerromme kaiken aikanaan. Herra ei koskaan kerro aikoja ja hetkiä. Siksi en tiedä myöskään ajankohtaa, koska me tapaamme Ralph Kuninkaan kanssa.

Olen tehnyt saamistani näyistä oman bloginsa: "Näkyjä". Näyt ovat ajalta 21.8.-11.12.2020. Ne ovat piirustuksia, jotka mahdollisesti osaltaan auttavat ymmärtämään "Herra ja minä" blogia.
_______________________________________________________________


1)
Tilanne 1.2.2021: En ole edelleenkään tavannut tätä mysteeristä miestä, Ralph K. Mitä Raamattu sanoo? Ap.t. 1:7 Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut.

2)
Lukuja Raamatussa: http://www.kolumbus.fi/gematria/lukuja.htm

Käytän tekstissäni Jumala sanan tilalla Jahve sanaa sekä
Herran Jeesuksen sijasta sanaa Jeshua.
Tämä siksi, koska Pyhä kolmiyhteinen Jahve haluaa niin.
Meillä on epäjumalia ja muita omia jumalia. Me olemme pilanneet sanan Jumala. Minulle on kerrottu, että Jahve tarkoittaa ääretöntä Rakkautta.
Jeshua on myös hepreaa kuten JHVH. Heprea on Herran synnyin kieli.

Tekstissäni on paljon vuosilukuja. Se on niitä henkilöitä varten, jotka ovat kiinnostuneita numerologiasta.



Jälkisanat:
 

Haluan erityisesti kiittää Isäämme Kaikkivaltiasta Jahvea, joka kaiken suunnitteli sekä Herraa Jeshuaa ja Pyhää Henkeä. Kaikki kunnia kasvatuksestani kuuluu Hänelle. Hänen kasvatukseensa kuului se, että turvaudun yksin Häneen. Opein sen kantapään kautta, että ihminen syntiinlangenneena ei sovellu tukipilariksi. Minulta puuttui myös seurakuntayhteys, vaikka Raamatun opetuksessa ja kirkossa kävinkin. Minulla on jostakin syystä ollut enemmän ei-kristittyjä kuin kristittyjä ystäviä.

Haluan kiittää isoa perhettä, jossa sain kasvaa rauhassa ja jo edesmennyttä arvon ansaitsevaa ja suoraselkäistä isääni. Erityisesti kiitän vielä kristittyä äitiäni (94 v.), joka tuki ja tukee omalla valoisalla olemuksellaan ja rakkaudellaan Herraa ja minua kohtaan sekä lapsiani Samia ja Suvia tuestanne.

Ystävistäni oli läheisin, empaattisin ja hyvä kuuntelija Seija Kirkko-Jaakkola. Muista henkilöistä mainitsisin etenkin Toni Ketolan, jonka olemuksessa näin taivaallista valoa ja tuesta eräässä vaikeassa tilanteessa.

Työkavereistani mainitsisin etenkin Satu Iljangon, Sari Hämäläisen ja Anna-Maija Tiilikaisen, jotka ovat maallisissa asioissa opettaneet minulle hyvää työasennetta ja avuliaisuutta.

Minulta kysytään myös miten itse voin ja jaksan. Olen Jahven armoitettu ja yhteisyyskumppani. Hän vaatii paljon ja kasvattaa minua jatkuvasti, se on selvä. Kaikkien ponnisteluvuosieni ja kiusausteni jälkeen olen nyt rakkaudellinen, optimistinen ja nauran joka päivä. Paremmin ei voisi olla. Vai mitä?