Rakkaus Raamattuun

Jesus said to him, “I am the way, the truth, and the life. No one comes to the Father except through me." (Joh. 14:6)

Rakkaus Raamattuun

Jesus said to him, “I am the way, the truth, and the life. No one comes to the Father except through me." (Joh. 14:6)

Ilo

Vapahdus taivaasta! Jahve saa vapaat kädet toimia 21.8.2020 alkaen!

Herra ja minä 4.


..jatkuu edelliseltä sivulta

Tammi-maaliskuussa 2019 oli töissä haastava tilanne: tein liikaa ylitöitä ja väsyin. Jäin muutamaksi viikoksi sairaslomalle. Sen tarkoitus oli kuitenkin puhdistaa taas sydäntä ja sielua eli siinäkin oli siunaus.Jahve sanoi minulle 17.3.2019: "Jahve hallitsee!" eli pääsin Luvattuun maahan eli taivaaseen. Siten mitään lisäpuhdistusta ei enää tarvita. Tällä hetkellä maailmassa elää viisi ihmistä, jotka jo ovat taivaassa. Kaksi on Suomesta ja loput ovat Yhdysvalloista, Koreasta ja Israelista (palestiinalainen). Näin sanoo Herra. Ralph -niminen henkilö on toinen näistä Suomessa asuvista henkilöistä. Nimitän häntä mielessäni Ralph Kuninkaaksi. En tiedä hänen oikeaa sukunimeään.

Pois vakituisesta työpaikastani 21.8.2020 alkaen


Sieluni kypsyys on numerologiassa yhdeksän eli olen maailman parantaja kuten Herra Jeshuakin. Olin työelämässä 37 vuotta. Ja suurimman osan ajasta kirjanpitäjänä. Täällä syntiinlangenneessa maailmassa olin täysin sokeutunut omalle itselleni; sille millainen todellisuudessa olen ja mitä lahjoja minulla on. Se on ollut ihmeellistä huomata.

Paholaisen pyrkimys suhteeni - jo 10-vuotiaasta alkaen - oli tappaa minun sieluni ja se etten ymmärtäisi koskaan käyttää armo- ja luonnonlahjojani. Se onnistui tehtävässään hyvin. Luulin, etten ole yhtään luova ja ettei minulla ole mitään erityistä armolahjaa. En ajatellut itsestäni kohtuudella, vaan väheksyin itseäni. Työpaikallani saatoin sen sijaan päteä.

19.8.2020 Herra sai lopulta minut tekemään päätöksen, että lähden työpaikastani. Irtisanouduin seuraavana päivänä. Lähdin sieltä pois samana päivänä, koska Herra sanoi tarvitsevansa minut kokopäiväiseksi työntekijäksi heti seuraavasta päivästä alkaen (21.8.). Tätä päivää oli odotettu taivaassa hartaasti. Minun piti jättää vakituinen työpaikkanikin, koska Jahven suureen suunnitelmaan kuului se, että juuri minun (Herran puolison) oli luovuttava kaikesta. Myös vakaasta toimentulosta. Asiaan kuului, että en saanut tietää tästä sopimuksen osasta kuin vasta jälkeen päin. Sen jälkeen vasta Jahven piti saada valta, voima ja kunnia maailmassa.

Kaikki se, mikä oli ykseyden tiellä, piti ehdottomasti jättää pois. Luovuin vanhasta luonnostani, avioliitostani, joka ei ollut toiminut enää pitkiin aikoihin ja työpaikastani sekä vielä omista pyyteistäni, intresseistä, mikäli ne eivät olleet Herran tahdon mukaisia. Luopuminen on ollut lopulta jopa helppoa. Olen ollut siihen valmis.

Matt. 16:25 Sillä joka tahtoo pelastaa [vanhan luonnon mukaisen] elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa [vanhan luonnon mukaisen] elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.

Hakasulut ovat minun. Sanon tästä jakeesta sen, että meille kaikille käy niin, että jossakin elämämme vaiheessa Herra ottaa meidän (vanhan luonnon mukaisen) elämämme pois. Olet kenties rakentanut elämäsi rahan, työn, vallan tai toisen ihmisen varaan. Olet rakentanut siis hiekalle. Se murtuu pois. Job sanoi kuuluisat sanat:

”Alastomana minä tulin äitini kohdusta, alastomana palaan täältä. Herra antoi, Herra otti, kiitetty olkoon Herran nimi!” (Job 1:21)

Silloin sinun pitää ymmärtää tarttua Herran käteen, joka sinut pelastaa. Kun menetin vanhan luonnon mukaisen elämäni, löysin portin ikuiseen elämään sekä onneen, iloon ja riemuun. Vanha pitää kadottaa kokonaan, jotta uusi – Jahven ja sielusi mieleinen elämä – voi syntyä ja kehittyä.

21.8.2020 jälkeen on tapahtunut paljon. Sen jälkeen Jahve on saanut vapaat kädet toimia ihan missä tilanteissa vain! Tämä on totta. Se, mikä on uskomatonta sinun silmissäsi, tarvitseeko sen olla uskomatonta Herralle?


Vanhan luonnon pois riisumisesta ja sielun avautumisesta

21.8.2020 oli käännekohta sille, että myös muiden kristittyjen sielut alkoivat tulla esiin syntiinlangenneen vanhan luonnon panssarin alta. Heiltä ei vaadita vanhan luonnon kivuliasta ristiinnaulitsemista, niin kuin minulta vaadittiin. Sielu sitten kertoo Herrassa Jeshuassa kristityille, mitä armolahjoja heillä on ja myös kaikki luonnonlahjat. He voivat pyytää Herraa ristiinnaulitsemaan heidän vanhan luontonsa (perisynti), koska vaikka itseluottamus siitä kärsii, niin Herra tulee apuun ja sitoo haavat.

Minulle on kerrottu, ettei se ollut paha asia. Eräs sanoi, että Herra antoi kipuilla vain noin 10-15 min. Ja sen jälkeen olo jo helpottui. Odotusaikana henkilön sydän ja sielu puhdistui.

Toinen ihminen oli sen sijaan kärsinyt elämässään enemmän ja vanha luonto vain otettiin pois päältä kuin vaate; raskas taakka. Hän ei kokenut mitään kipua, vaan olo oli sama kuin ennen toimenpidettä.

Muistakaa siis, että Herra Jeshua on teidän tekosyntinne kantanut ristille. Niitä ei enää ole! Sen lisäksi perisynti eli se syntitehdas, joka teissä teki aina lisää syntiä on riisuttu pois. Ette siis voi tehdä syntiä! Sen myötä teillä kaikilla, kun uskotte, on puhdas sydän. Pyytäkää, että teidän sydämiinne laitetaan Jahven laki. Te alatte silloin automaattisesti, sitä huomaamattannekaan tehdä aina oikeita tekoja, koska sydämestä lähtevät kaikki ajatukset ja teot. Muututte samalla enemmän myös sielunne kaltaiseksi. Kehotan vakavasti kaikkia uskomaan kaiken tämän, jotta pääsette viettämään parempaa elämää.

Perisynnin riisumista voi pyytää Herralta, vaikka välttämätöntä se ei ole. Teidän on vain sitten helpompi uskoa kirjoittamani, kun koette sen käytännössä. Samalla myös opitte aina toivottavasti turvautumaan muissakin asioissa Häneen. Teidän pitää unohtaa se luutunut käsitys, että pitää nähdä ennen kuin voi uskoa. Autuas se, joka uskoo, vaikka ei koe, eikä näe.

Herra ei koko aikana kertonut minulle, että tässä on samalla taistelu myös teidän – minulle ja Hänelle - rakkaiden ihmisten puolesta. Pyhä kolmiyhteinen Jahve halusi, että teillä olisi helpompaa. Riitti, kun yksi teki ja raivasi tien edellänne. Huomionarvoista tässä on se, että Jeshua sai kyllä kantaa teidän syntinne ristille, mutta kuolema ei antanut Hänen kantaa perisyntiänne ristille, mikä olisi ollut kyllä Jeshuan oma tahto. Se, että minä raivasin sen tien puolestanne oli mahdollista, koska olemme yksi ykseydessä. Perisynti tuli ihmiseen Aadamin toiminnan kautta eli yhden ihmisen kautta. Myös synnin ja perisynnin poistaminen kävi yhden ihmisen kautta. Herra itse kehotti minua kirjoittamaan tämän blogin. Hän haluaa ilmaista teille totuuden. Totuus on kuitenkin hyvin vaikeaa ilmaista, sillä tässä blogissa on paljon sellaista, jota on melkein mahdoton selittää tyhjentävästi ja perustellusti. Kun te luette tekstiäni, teidän on luettava sitä sisäisillä silmillänne. Järki yksinään ei riitä.


Alter ego

Herra haluaa kertoa teille alter egosta. Meillä kaikilla on alter ego. Hän on ns. parempi sinä, kaksoisolentosi. Hän on taivaallinen olento ja Hänellä on siivet. Hän on aina Pyhän kolmiyhteisen Jahven kasvojen edessä taivaassa. Hän auttaa Pyhää kolmiyhteistä Jahvea Hänen töissään taivaassa. Alter egosi ei voi toimia maailmassa, koska et ole puhdassydäminen. Henkiolento se on silti täällä maailmassakin ja voi sellaisena esiintyäkin toisille ihmisille. Alter egosi ja sielusi ovat yksi ykseydessä taivaassa. Kun kuolet, niin ruumiisi maatuu. Sillä ei ole mitään asiaa taivaaseen. Taivaassa on vain alter egosi sieluinesi. Pyhä Henki on kertonut minulle, että kaikki ne hyvät ominaisuudet, jotka sinussa on täällä maailmassa, siirtyvät taivaassa olevalle henkiolennollesi eli alter egollesi. Tiedän myös, että hän on samanikäinen kuin sinä olet juuri nyt. Vasta kun Herra tulee alas pilvissä arkkienkelin kanssa ja Jahven pasuunan soidessa, niin silloin hän muuttuu enintään 32-vuotiaaksi, koska sinäkin muutut. Se on siis aina saman ikäinen kuin sinä. Se on sielusi näköinen, ei sinun maallisen itsesi näköinen.

Minun taivaassa oleva alter egoni ja Herran Jeshuan alter ego eli Jahve ovat saaneet jälkikasvua. Jälkikasvu elää taivaassa, ei syntiinlangenneessa maailmassa. En ole nähnyt heitä fyysisillä silmilläni, kaikki kokemani on näkymättömissä tapahtuvaa.

Itselläni on tässä maailmassa kaksi lasta edeltävästä avioliitostani. En ymmärrä kaikin aistein alter egoni kokemusmaailmaa, en ainakaan vielä. Nyt se olisi jo mahdollista, koska 5.9.2020 alter egoni, sieluni ja maallinen minä yhdistyivät yhdeksi persoonaksi. Samoin oli Jahven osalta. Nyt kokemusmaailmani tulee muuttumaan. Ennen se ei olisi voinut onnistua, koska alter ego on se, joka voi vain ja ainoastaan nähdä Jahven sisimmän olemuksen. Hänen Pyhyytensä edessä maallinen minäni ei voi kestää. Olen kyllä saanut kokea jotakin alter egojemme välisestä yhteisyydestä jo silloin, kun jälkikasvua tuli. Mutta hyvin peitetysti.

Minulle on kuitenkin luvattu, että saan kuin saankin kokea kaiken, koska olemme yksi sielu ja Jahve itse on kokenut tietenkin tapahtumat. Olen nähnyt myös näyn, jossa jälkikasvua on. Olen saanut jo jonkin yhteyden alter egooni sitä kautta, kun luovuuteni on alkanut tulla esiin piirtämisen muodossa ja klassisen musiikin kautta. Sen enempää en osaa asiasta teille kertoa.


Kuolleesta tulee elävä

Henkiolentona ollessani näen aina jotakin, mikä minua kaikista eniten kiehtoo. Näen pahan hengen riivaamat ihmiset ja enkelit mustina hahmottomina olentoina. Näiden ihmisten koko mieli ja olemus on synnin saastan peitossa. Heidän sanansa ovat samaa luokkaa. Heissä ei ole iloa, ei huumorintajua.

Mutta, kun he ottavat Herran Jeshuan sydämeensä, niin tapahtuu silmän räpäyksessä muutos: kuolleesta tulee elävä. Hahmoton, musta olento, joka ei edes näytä enää ihmiseltä, eikä kuulosta inhimilliseltä, tuntevalta sielulta – hänessä syntyy valo sisimpään ja musta hahmo poistuu ja valkoinen väri sekä ihmishahmo palaa tällaiseen ihmiseen. Koko äänen sävy muuttuu ja huumori puskee esiin. Ihminen alkaa hymyillä. Hän sanoo riemastuneena: ”Jeshua, Jeshua!” Juuri tämä on Herran ja minun suurenmoinen palkkani tehdystä työstä. Tämä kaikki on Messias Jeshuan suurenmoisen ristin työn ansiota. Kunnia Hänelle korkeuksissa!

Ihminen, luotu olento, ei voi olla vapaa ilman Herraa Jeshuaa, sanoo Jahve


Jälkikasvu eli lapset sekä muu jakeen Jes. 53:10 selitys

Jeshua teki meidän edestämme kaiken, mitä vain voi tehdä. Mitä kaikki ihmiset voisivat tehdä vastaavasti Hänen vuokseen? Uskoon perustuu kaikki, aivan kaikki! Usko se, mitä Raamatussa opetetaan. Mitä minä ja me kaikki ihmiset voimme tehdä sinulle Herra Jeshua? Hän vastaa: ”Minulla on jo kaikki, mitä voin toivoa: puoliso, jota rakastan ja jälkikasvua. Odotan saavani nähdä teidät kaikki työntouhussa pelastamassa ihmisiä elämälle.”

Puhutaanpa vielä Herran jälkikasvusta. Mitä Raamattu siitä sanoo?

Jes. 53:10 Mutta Herra näki hyväksi runnella häntä, lyödä hänet sairaudella. Jos sinä panet hänen sielunsa vikauhriksi, saa hän [Herra Jeshua] nähdä jälkeläisiä ja elää kauan, ja Herran tahto toteutuu hänen kauttansa. (-38).

Yet it pleased the LORD to bruise him; he hath put him to grief: when thou shalt make his soul an offering for sin, he shall see his seed, he shall prolong his days, and the pleasure of the LORD shall prosper in his hand.(King James)

Käännän tämän jakeen vähän eri tavalla kuin ylemmät käännökset ovat. ”Kuitenkin Jahve näki hyväksi, että Jeshua lävistetään ja että hän joutuu sielun tuskaan. Herra Jeshua tulee näkemään jälkikasvunsa, jos hänen sielunsa laitetaan (synnin) sovitusuhriksi. Hänen päivänsä pitenevät ja Jahven mielihyvä/ilo tulee toteutumaan täydellisesti Herran Jeshuan kautta.”

Sana lävistäminen esiintyy Qumranin kääröissä (Mirja Ronning: Profeetta Jesaja puhuu). Miksi jakeessa lukee sanat ”näki hyväksi”? Jahve näki jo ennen maailman perustamista, että Hänen Poikansa ristiinnaulitaan, mutta Hän näki silti hyväksi suostua siihen. Muuta vaihtoehtoa ei ollut. Palkinto oli oleva myös niin suuri: kaikille ihmisille pääsy taivaan kotiin. Hän oli valmis maksamaan hinnan.

Häntä miellytti myös se ajatus, että Hän itsekin saisi puolison ja lapsia. Puoliso piti kuitenkin hankkia maailmassa, taivaassa olisi liian myöhäistä. Näin luki Jahven suuressa suunnitelmassa, paholainen halusi niin. Jeshua oli kuollessaan kuitenkin vasta 32-vuotias ja oli tarkoitus, että synnyn vasta lopun aikana profeetaksi.




..jatkuu seuraavalle sivulle

Alter egosi sieluineen on se täydellinen, taivaallinen Jumalan luoma ihminen ja enkeli