Rakkaus Raamattuun

Jesus said to him, “I am the way, the truth, and the life. No one comes to the Father except through me." (Joh. 14:6)

Rakkaus Raamattuun

Jesus said to him, “I am the way, the truth, and the life. No one comes to the Father except through me." (Joh. 14:6)

Ilo

Profeetta



Minä olen profeetta. Mitä tarkoitan? Mikä se sellainen on? Ja miksi se pitää tunnustaa? Sanoinhan eräässä kirjoituksessani, että minulle on annettu paljon armolahjoja. Herra sanoo minulle toukokuussa 2019, että minä ole profeetta, opettaja ja evankelista. Tässä järjestyksessä. Hän lisää vielä, että tärkein on olla Jumalan profeetta.

Ihmettelen hyvin paljon. Itse asiassa en usko heti siihen. Puuskahdan vain, että ”Kas kun en herätä kuolleitakin!”. Niin epäuskoinen minä olen. Mutta totta se on. Hän todistaa minulle pian, että olen profeetta. Näin se sana kuului: Se alkaa Raamatun lauseella: Jes. 43:18-19

Älkää entisiä muistelko, älkää menneistä välittäkö. Katso, minä teen uutta; nyt se puhkeaa taimelle, ettekö sitä huomaa? Niin, minä teen tien korpeen, virrat erämaahan.
Tie korpeen tarkoittaa sitä, että Suomen maassa tarvitaan herätys.
Meillä on siinä suuri osa meillä kristityillä. Me saamme olla osa suurta.
Meille kristityille on hyvin tärkeää korottaa Jeesuksen kunniaa.
Jeesus mahdollistaa tämän kaikki.
Virrat erämaahan tarkoittaa, että Jeesus on kaiken Herra.
Hänen kauttansa kaikki tapahtuu. Virrat juoksevat läpi Suomen ja saavuttavat kansan, joka pimeydessä vaeltaa
.

Tähän uskon heti, mutta Herra ei anna julkaista sitä heti. Nyt minulla on siihen lupa. Miksi minun pitää tunnustaa teille, että olen se profeetta. Se profeetta, joka on Suomeen luvattu. Näin Herra minulle sanoo. Se on varmasti siis totta. Miksi Herra antaa meille herätyksen? Hän antaa meille herätyksen, koska sinä, juuri sinä mahdollistat sen. Se liittyy myös siihen miksi juuri Suomessa alkaa herätys ja sehän ei maan rajoja kunnioita, vaan valtava herätysaalto alkaa myös muualla maailmassa. Tämän Herra on minulle kertonut. Siitä tiedän, että se on totta. Niin herätys alkaa Suomesta, itse asiassa Turusta. Ja se alkaa siksi Suomessa, koska Suomen kansa rukoilee kaikista eniten maailmassa. Jo ammoisina aikoina eläneet suomalaiset ja suomalaiset nykyäänkin. Hyvä me!

Ja miksi minun pitää teille tunnustaa, että olen profeetta? Se on siksi, että minusta tulisi näkyvä teille ja itselleni. Haluan lisätä tähän vielä jotakin spesiaalia: en yhtään ihmettelisi, jos Herra nappaisi minut kainaloonsa ja sanoisi minulle, että ”Hei Sirkka! Nyt lähdetään herättämään kuolleita!”. Ja sitä paitsi sehän on jo oikeasti tottakin, koska se joka ei usko Jeesukseen on jo kuollut Raamatun mukaan! Lähdetäänpäs sitten kaikki liikkeelle herättämään kansoja!